EIX ESTRATÈGIC 2: Afavorir el desenvolupament d'una economia sostenible.
OBJECTIU ESPECÍFIC 1: Afavorir que la ciutadania aposti per la compra de proximitat davant d'altres fórmules de consum.
120. Potenciació del comerç i els serveis de proximitat a tots els barris de la ciutat amb polítiques de promoció, recursos i formació amb l’equip de dinamització comercial municipal.
121. Recuperació de la "Nit del Comerç" i actualització de la "Fira del Comerç".
122. Suport al comerç local i de proximitat per a la seva digitalització.
123. Realització de campanyes de reactivació del comerç en els locals buits.
124. Desenvolupament d'iniciatives conjuntes que impliquin el comerç local en la prestació de serveis de caire social.
125. Suport al comerç local per conèixer el procediment de contractació i assessorament en la gestió de presentació d'ofertes.
OBJECTIU ESPECÍFIC 2: Garantir una ocupació de qualitat a la ciutat, reduint la precarietat i desigualtats del mercat de treball.
126. Foment de la concertació territorial amb el teixit productiu, potenciant la formació i el suport a l’ocupació i autoocupació en els camps emergents de l’economia social i solidària, verda, blava i circular.
127. Impuls de la millora dels polígons industrials per a retenir i atraure l’activitat productiva i generadora d’ocupació de qualitat.
128. Impuls de programes per millorar l’ocupabilitat de les persones per a la inserció, la formació i la millora de les condicions de treball, l’estabilitat, la igualtat d’oportunitats i la perspectiva de gènere.
129. Dinamització del projecte de la “Xarxa de Dones Empresàries i Directives de Barberà del Vallès”.
130. Col·laboració amb les empreses del municipi perquè comptin amb un Pla d'Igualtat i Diversitat.
131. Afavoriment de programes de primera experiència professional per a la contractació de persones joves desocupades.
132. Afavoriment de programes d'orientació i acompanyament sociolaboral per a col·lectius vulnerables i en situació d'atur cronificat.
133. Creació de la cartera de serveis de promoció econòmica.
134. Impuls de la cultura emprenedora en joves i dones.
Compartir