EIX ESTRATÈGIC 1: Projectar una ciutat oberta al món, reforçant la seva imatge i apostant per un model de societat del coneixement
OBJECTIU ESPECÍFIC 1: Promocionar la ciutat com a punt d'atracció turística sostenible.
107. Creació de la marca “Barberà del Vallès” com a identitat del municipi i com a model a seguir en la promoció turística de la ciutat.
108. Incorporació d'una persona a la plantilla municipal per la dinamització turística del municipi.
109. Promoció del turisme agroecològic, el patrimoni natural i el patrimoni industrial del municipi.
110. Elaboració d'un catàleg del patrimoni arquitectònic, històric i natural de Barberà.
111. Consolidació de les edificacions i murs de la Torre i Mas de Ca n’Altimira, per la seva conservació com a conjunt històric de la ciutat.
112. Difusió i promoció del valor artístic de l'església La Romànica.
113. Retolació, amb informació històrica, dels elements turístics i patrimonials de la ciutat.
114. Desenvolupament d'un programa d’activitats de coneixement de la ciutat obert a la ciutadania, oferint periòdicament itineraris i visites guiades per conèixer la història, el patrimoni i els edificis més emblemàtics de la ciutat.
OBJECTIU ESPECÍFIC 2: Fomentar estratègies i polítiques en l'àmbit de la innovació i el coneixement per tal de garantir la salut econòmica i social de la ciutat.
115. Posada en marxa de mecanismes i estratègies per a fer atractiva la ciutat per a nous i noves professionals del coneixement i la investigació, i per millorar la competitivitat i la cohesió social.
116. Foment de la Indústria 5.0, en el camp de la digitalització, la intel·ligència artificial i la robòtica, posant l’èmfasi en la participació humana per millorar la productivitat i l’eficiència.
117. Dinamització del Consell Econòmic i Social com a instrument de participació dels diferents agents de la ciutat.
118. Difusió periòdica, a través dels mitjans de comunicació locals, de les principals actuacions d’innovació que es produeixin per part del teixit empresarial i social.
119. Suport i foment de la responsabilitat social corporativa a l'empresa.
Compartir