Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

7 - Projecte educatiu de l'espai migdia - Atenció a la diversitat

Es percep que en els espais interlectius del migdia no s'està acompanyant adequadament els infants, sobre tot en aquells centres amb ràtios més elevades.

Tot i que l'Ajuntament de Barberà de Vallès des del curs 2016-2017, de forma voluntària, obre un pla d'ocupació que permet dotar a les escoles de monitoratge de suport a la diversitat, que cal veure si es podrà mantenir la continuïtat, se segueix considerant insuficient.

En aquest sentit, es creu necessari que el Departament d'Educació s'impliqui per garantir l'atenció a la diversitat en els menjadors educatius dels centres públics.

L'atenció de les necessitats educatives específiques a les llars d'infants municipals públiques és un aspecte que es va millorant, es manté la voluntat d'augmentar el nombre de personal qualificat per atenció a la diversitat.

Comentari

Reportar contingut inapropiat

Aquest contingut no és apropiat?

Motiu:

Carregant els comentaris ...

Per afegir un comentari, inicia la teva sessió o registra't.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.