Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

17 - Finançament - Polítiques d'ajudes

Referent a les polítiques d'ajudes cal mantenir la línia d'ajuts municipals, promoure canvis en la política de llindars del Consell Comarcal i continuar amb els ajuts addicionals de Fundació Probitas, Aldeas infantils.

La fórmula més adequada és la tarifació social, amb bonificació addicional per part de Serveis Socials, com s'està gestionant a les Llars d'infants públiques municipals de la ciutat.

Cal tenir present que l'alumnat dels instituts escola no reben ajut del Consell Comarcal. Atès que el Departament d'Educació impulsa el model d'institut escola, convindria que el decret que el regula, pendent d'aprovació, tingui en compte aquest aspecte per garantir les beques d'aquest alumnat.

Comentari

Reportar contingut inapropiat

Aquest contingut no és apropiat?

Motiu:

Estàs veient un sol comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.