19 - Comunicació, participació i mecanismes de supervisió
Per integrar l'espai de migdia en el funcionament de l'escola, com un espai educatiu més, és necessari que la comunicació sigui fluïda.
S'han d'establir mecanismes de comunicació a diferents nivells, entre el personal educador del migdia i les tutories, l'espai del migdia i les famílies, ..per tal de intercanviar informació i actuar coordinadament.
Es convenint disposar de mecanismes de supervisió davant incompliments que es poden tractar en una comissió mixta de menjador, per tal de resoldre'ls conjuntament. Cal tendir a un model de corresponsabilitat entre l'administració i les entitats gestores per garantir uns criteris comuns.
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Aquest punt és clau pel bon funcionament del servei. Cal esvair la frontera entre l'espai docent i l'espai migdia.