Vés al contingut principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

19 - Comunicació, participació i mecanismes de supervisió

Per integrar l'espai de migdia en el funcionament de l'escola, com un espai educatiu més, és necessari que la comunicació sigui fluïda.

S'han d'establir mecanismes de comunicació a diferents nivells, entre el personal educador del migdia i les tutories, l'espai del migdia i les famílies, ..per tal de intercanviar informació i actuar coordinadament.

Es convenint disposar de mecanismes de supervisió davant incompliments que es poden tractar en una comissió mixta de menjador, per tal de resoldre'ls conjuntament. Cal tendir a un model de corresponsabilitat entre l'administració i les entitats gestores per garantir uns criteris comuns.

Comentari
Carregant els comentaris ...

Per afegir un comentari, inicia la teva sessió o registra't.